Якщо ви запізнилися на рейс
Запізнення на рейс з вини пасажира не є підставою для обміну або повернення, проте в деяких випадках авіакомпанії можуть піти пасажирам назустріч. Тому, якщо ви запізнилися, підійдіть до представників авіакомпанії в аеропорту та запитайте, які у вас є варіанти. Опишіть ситуацію та дізнайтеся, чи може авіакомпанія перебронювати квиток на найближчий рейс або дати можливість обрати інший рейс за доплату.Якщо ви захворіли й хочете змінити дату вильоту
На жаль, хвороба — не завжди підстава для повернення. Повернення грошей можливе, якщо ваш тариф це передбачає. Опис тарифу є у вашій маршрутній квитанції (квитку), а також для уточнень можна звернутися до продавця.Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку