У “Спамі” немає
Якщо в “Спамі” порожньо, вже минуло 3 години з моменту купівлі, можливо, в адресу пошти помилка. Щоб отримати квиток, зверніться до того продавця, у якого ви його оформляли. Він надішле квиток на правильну пошту.Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку
Не пам'ятаю продавця
- Перевірте довідку за операцією з інтернет-банку або СМС ─ там вказана назва компанії, у якої ви бронювали квиток.
- Знайдіть її контакти й зв'яжіться.
- Назвіть ім'я та прізвище, дати поїздки та напрямок.
- Оператор знайде вашу бронь і надішле маршрутну квитанцію на вірну пошту.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку